Vecka 48 ~ Ris och Ros.

Veckans Ris

* Veckans ris går till att mitt ena (favorit svart/gröna) par glasögonsskalm gick av idag. Fast i och för sig har jag ju haft dem i ett par år så det är förvånandsvärt hur länge de ändå hållt ihop. Och som tur är har jag ju faktiskt ett annat par glasögon (svart/rosa) så jag behöver ju inte punga ut med en massa cash för ett par nya mitt i julmånaden, phu!

Veckans Ros

* Veckans ros går till att jag haft en riktigt go vecka på det hela taget. Och att jag fått pynta inför advent.

 

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. arma brillor då😦

Tack för att du skriver en kommentar.

