Skrivtips 16 – Att hantera succé.

Detta är det sextonde och där med det sista skrivartipset jag tänker bjuda på i denna serie som jag haft här i trädkojan. Jag hoppas att du har funnit denna givande och kanske har du fått dig några egna tankeställare kring skrivande processen. För även om jag kanske ofta skriver om hur lätt det går för mig att skriva så ligger det faktiskt en hel del jobb bakom som jag tampas med men inte direkt skriver om eller visar. Och jag brukar använda mig av några av de knepen som jag skrivit om för att förbättra mitt skrivande.

Tenneesse Williams har sagt följande sak om det här med den efterlängtade succén som alla författare vill uppnå.

Att sikta mot stjärnorna är alltid bra, men det är endast du själv som vet vart dina stjärnor på himlavalvet är, ingen annan! Kom ihåg det!

Jag har uppnått två av mina skriv-mål, de står i bokhyllan med mitt namn på bokryggen. De finns där fysiskt och det är så häftigt att jag inte ens kan beskriva det. Och att sedan det finns andra människor som köpt och läst mina böcker är ju ännu coolare. Vill du köpa någon av mina alster så finns det ikoner för dessa i menyn till höger —>

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

