Tacksamhetens kraft.

Som jag har skrivit om förut så använder jag mig av The Secret, jag visar tacksamhet och uppskattning för det jag har. Vilket med hjälp av lagen om attraktion betyder att jag drar till mig mer av det jag vill ha och saker jag kan uppskatta. Och på senaste tiden har saker och ting börjat materialiseras, och om du fortfarande är skeptisk kan jag ge några exempel på saker som jag bett universum om som har kommit in i mitt liv i fysisk form. Ett exempel är att jag och Pyret blev utvalda till en Buzzadora kampanj för Nestlés Min Frukt. En annan sak som jag blivit tacksam för är att vi har fått ta del av andras goda gärningar vilket är något så enormt att jag fylls av en enorm lust av tacksamhet.

Jag använder mig mycket av just tacksamhet och att säga tack och känna tacksamheten in i själen. Jag frågar och får med hjälp av lagen om attraktion det jag efterfrågar. Senast idag har två saker skett som jag är helt förbluffad över att de skett, det första var att jag imorse såg på Facebook att Hipp (barnmats producent) efterlyste testpiloter för sina produkter. Jag skickade in en ansökan till dem för att det kan ju aldrig skada att visa intresse tänkte jag. På eftermiddagen när jag öppnade min mail hade jag fått svar att vi blivit uttagna till testet. Det är helt fantastiskt. If you ask you shall receive. Ytterligare ett mail handlade om att jag kunde äntligen efter mycket väntan hämta ut ett paket som jag väntat på från DHL. Och slutligen när jag öppnade vårt fysiska postfack så låg där ytterligare en gåva.

Och naturligtvis är det inte bara dessa saker som har skett den senaste tiden. Jag har blivit utvald till olika tester vilket har resulterat i fysiska produkter, en del bloggar jag om här en del skriver jag bara testrapporter på.

Jag är enormt tacksam och jag vet att det är lagen om attraktion som arbetar för min fördel. Jag visar glädje och lycka till de i min omgivning som jag anser förtjänar det och jag stöttar dem som jag ser behöver ett tröstande råd. Jag ger eftersom jag får, vilket gör att jag får mer och jag vill ge mer av mig själv och av min lärdom.

Skriv tre saker som du är tacksam för i just denna stund!! Lämna det som kommentar!

1. Jag är tacksam för min underbara familj.

2. Jag är så tacksam för de gåvor som kommit in i mitt liv.

3. Jag är så tacksam för de vänner som finns runt om mig både här och på internet.

overandout

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. nyttellergammalt

     /  onsdag, december 19th, 2012

    Fint inlägg! Jag är tacksam att jag och min familj har det så bra (även om jag ibland kan gnälla)! Och att jag har underbar familj och underbara vänner! Och så är jag tacksam att julen nu är på ingång, jag är som barnen (även om jag inga klappar får), jag älskar julen! Kram

  2. Jag är tacksam för att få ha så underbara vänner!
    Jag är tacksam för en fin vit jul
    Jag är tacksam för att min unge är frisk och kry

Tack för att du skriver en kommentar.

