How to train your dragon.

Pyret fick faktiskt den här filmen i  julklapp och även om det dröjer ett tag innan han kan greppa filmen så har i alla fall vi sett den. Jag hörde mycket positivt om rullen när den gick på bio så jag har länge varit sugen på att se den och den var riktigt charmig måste jag säga. Animationen var helt okej och de skådespelarna som gjorde original rösterna var fenomenala.

Så jag rekommenderar verkligen att se denna familjefilm om man får chansen.

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag såg den för några dagar sen och den var riktigt bra 🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

