December 2012 – Kommentarstoppen.

Gott nytt kommentars år. Detta blir sista kommentarstoppen för 2012 och jag har funderat på om det är dags att gå vidare med bloggen utan kommentarstoppen eller om det är något som du som läser och framför allt kommenterar tycker är en rolig grej och tycker att jag ska fortsätta med under det nya året? Så höhö lämna en kommentar om frågan är du bussig.

Hursomhelst vill jag ju inte svika decemberkommentarerna så därför blir det en kommentarstopp.

1.  Madelein 19

2. Maria 7

3. Nettan och M 5

4. Evelina  4

5. Sanna och  Författardrömmar 2

6. Per 1

7. Helena 1

Månadens bubblare är: Emma, Bipolär synvinkel och Anastaziah .

På återseende….kanske….

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Snygg design! Gott nytt år! Ja kommentarstoppen kan vara skoj!🙂

  2. Jag tycker det är kul med kommentarstoppen🙂

  3. Kommentarstoppet är en kul grej tycker jag🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

