Jag börjar 2013 med…

… en ny bloggdesign som synes. Själv är jag riktigt nöjd faktiskt, det känns fräscht och det var vad jag var ute efter.

Några korta förklaringar om designen, behövs kanske.

design2013

Menyn har bytt sida från höger till vänster så om du läser inlägg ur arkivet där jag hänvisar till menyn till höger är det alltså till vänster du ska titta.

Kommentarer lämnas genom att trycka på det lilla hjärtat längst upp i varje inlägg till höger, detta är viktigt att komma ihåg då det är det hjärtat intill själva inläggstiteln som tillhör det inlägget. Jag vet jag kanske förklarar som om du vore 5 bast men ibland verkar besökare förvirrade och jag vill bara försäkra mig om att informationen finns att hitta här i trädkojan.

Ytterligare en ny sak som skett i trädkojan är att jag har uppdaterat Sagan om mig, den sidan hittas allra längst upp, där finns även kontaktinformation, några vanliga frågor och svar samt en länklista. Vill du finnas med på länklistan så skicka ett mail till mig så ser vi vad vi kan göra.

Jag har dessutom flyttat upp sökrutan i meny raden så att den nu mera återfinns mellan mailprenumerationen och senaste kommentarer. Bloggen går dessutom fortfarande att översätta till googels knaggliga engelska. I övrigt ser det mer eller mindre ut som förut här i trädkojan, och jag tycker dessutom att det är läge för nya läsare att lägga till min fantastiska blogg på sin bloglovin’ lista och gilla min författarsida på Facebook.

God fortsättning på 2013, detta kommer att bli 365 nya spännande dagar att fylla här på bloggen.

 

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Fräsch ny design! Gott nytt år!

  2. Snygg design! Enkel och läsa. Mycket bra. Gott nytt år på er alla.

  3. Jättefin design!! Känns verkligen 2013 fräscht 🙂 Gott nytt år till dig och dina kära

  4. Vilken ny fin sida 🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

