2012s bästa läsupplevelser.

Tänkte skriva en liten resumé över 2012s bästa läsupplevelser. Dessa har ingen inbördes ordning utan alla är ★★★★★ upplevelser dom är dock i den ordningen som jag läste dem under året.

Vinylprinsessan (kartonnage)

Bild lånad från Bokus.com

Vinyl prinsessan är en av dessa underbara läsupplevelser jag haft under årets gång.

Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet (inbunden)

Bilden lånad från bokus.com

Den statistiska sannorlikheten för kärlek vid första ögonkastet  är en annan sådan där fantastisk bok som jag hittat under årets gång. Och att jag dessutom vann den i en utlottning nu under decembermånad på Facebook gör ju det hela bara ännu bättre för nu har jag mitt egna exemplar.

Varma kroppar (inbunden)

bild lånad från bokus.com

Varma Kroppar är en av bästa böckerna som korsat min väg detta år och jag längtar faktiskt till 5 april när filmadapteringen av boken går upp på vita duken här i Sverige.

Du glömde säga hej då (kartonnage)

Bild lånad från Bokus.com

Du glömde säga hej då av Sarah Dessen är ännu en sådan där fantastisk bok som jag läst i sommars.

Falling Under (häftad)

Bild lånad från bokus.com

Falling Under är den enda engelskspråkiga boken på denna lista men ack så läsvärd denna första del i Gwen Hayes serie.

Kanske någon av mina bästa läsupplevelser under 2012 kan bli dina bästa läsupplevelser under 2013.

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

