Ris & Ros – v1 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris går jävla piss ful ångest och känslan av hjälplöshet, ensamhet och förtvivlan. Och nej jag går inte mer in på vad som är orsaken till detta. Jag kan bara säga att it’s a long road a head för att det ska bli bättre. J@vla pizz sk!t.

Veckans Ros

ஐ Veckans ros går till det otroliga stödet jag får av mitt skyddsnät och framför allt maken och Pyrets skratt. Och sedan vill jag ge läkemedlet Atarax och Lergigan ett stort tack för deras stöd.

overandout

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. nyttellergammalt

     /  söndag, januari 6th, 2013

    Kram!

  2. Att ha ångest är nog det värsta som finns. Det är tur att det finns mediciner. Hoppas du kommer att må bättre snart. Äter också medicin mot ångest.

Tack för att du skriver en kommentar.

