Ris & Ros – v2 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris går till en person som vill verka bättre än andra och som njuter av att trycka ner andra, troll är otäcka internetvarelser och riktigt ynkliga människor i mina ögon.

Veckans Ros

ஐ Veckans Ros ger jag till fina Evelina som bloggade om min release fest som jag hade eftersom jag i fredags officiellt släppte min bok Sia och Kristoffer. Plus att jag vill ge extra rosor till dem som beställde boken på release dagen, vill du också köpa boken kan du klicka på ikonen i menyraden eller HÄR eller varför inte HÄR. Ytterligare rosor delar jag ut till alla fantastiska människor i mitt liv.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

