Sia & Kristoffer, en bok skriven av Andrea S. Vessman.

Idag har jag gästbloggaren Elin som skrivit den första recensionen av min senaste bok Sia och Kristoffer. (Har du inte köpt din kopia ännu kan du klicka på bokikonen i sidomeny eller här nedan)

 

Till och börja med vill jag säga att det inte hör till vanligheterna att jag läser ut en bok på 2 dagar, då jag har väldigt svårt att tycka det är intressant med att läsa böcker. Denna boken gjorde att jag fastnade och ville veta mer redan i 1:a  kapitlet.

 Mycket bra att det var skrivet i de båda karaktärernas tankar osv, att varje kapitel var uppdelat. Kan bli väldigt bökigt när bådas tankar och värderingar är i ett och samma kapitel.

 Mycket fascinerad över att författaren lägger ner sin själ och tid att skriva ihop något sådant här bra, något mitt tålamod aldrig skulle klara av. Väntar nu med spänningar och förhoppningar på att det snart kommer en lika spännande bok från författaren.

 

Med varma hälsningar: Elin Liljeros  

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. lena gullfeldt

     /  fredag, januari 18th, 2013

    har läst dom andra två böckerna mycket bra har bara läst halv nya boken värkar lika bra du är bäst andrea.

Tack för att du skriver en kommentar.

