Lite ändringar på bloggen igen.

to blog or not to blog, that is the question.

Bild hittad på nätet, länkad från min Picci

Eftersom jag har haft lite trassel med designen som jag hade så har jag valt att återgå till det grundtemat jag hade innan här i trädkojan. Men självklart har jag ju pimpat till designen med en egen bakgrund i regnbågensfärger samt att jag gjort en personlig header.  Allra högst upp återfinns Sagan om mig, kontakt information, vanliga frågor och svar och slutligen länklistan. Å för att komma tillbaka till inläggsdelen när du besökt någon av ovanstående sidor klickar du bara enkelt på headern. Och som du kanske också noterar så har menyraden flyttats tillbaka till högersida,  sökrutan bor högst upp i menyraden och jag har även minskat ner Bloglovin’ ikonen och översättningsikonen. I övrigt tror jag nog att menyraden ser likadan ut. Mina böcker finns fortfarande att köpa genom att klicka på de olika bokikonerna vilket jag tycker att du ska göra naturligtvis. Det går naturligtvis också att gilla min författarfacebook vilket jag också tycker att du ska göra om du nu inte redan gör det, det vill säga.

Alla kommentarer som du vill lämna här i trädkojan lämnas längst ned i varje inlägg för då har man ju chansen att vara med i kommentarstoppen. Så passa på att kommentera även inlägg som finns i arkivet för att öka dina chanser till en glamorös första plats placering.

Detta blev ju ett riktigt knäckebrödsinlägg med information men det bjuder jag på eftersom jag inte riktigt har ork till att blogga om något mer väsentligt.

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

