Pyrets rum.

Jag utlovade ju ett bildinlägg från Pyrets rum i vloggen Arga snickaren, nu har både jag och maken äntligen fått arslena ur och lagt in bilder från våra telefoner så att jag har kunnat fixa detta inlägg.

Jag börjar med att visa några före bilder.

före

Och sedan visar jag några bilder från rummet när vi gjorde klart det.

Pyretsrum

Lampan har jag skrivit om tidigare, jag sydde dessutom en roligare gardin till rummet som passar bättre nu när det blivit ett rent barnrum. Pyret älskar sitt nya rum och vi får spendera många timmar på madrassen som vi lagt på golvet. Dessutom är det jätteskönt att kunna samla alla leksakerna i backar inne på Pyrets rum istället för att de ska ligga överallt på vardagsrumsgolvet (nå ja, en del ligger ändå på golvet men, men…). Jag får ta och göra ett inlägg vid ett senare tillfälle med vårt gamla kontor som blivit vuxen sovrum i omflytten och vardagsrummet som fått sig en kontorsdel i och med ommöbleringen.

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

