Månadens filmstjärnor – Februari.

Bild lånad från Lepoop.wordpress.com

Drew Barrymoore, barnskådespelerskan som tog hela världen med storm när hon blev kompis med en utomjording i E.T. för att sedan leva ett koas artat liv under sin uppväxt till att ta revanch och slå alla med häpnad när hon antog sig uppdraget som en Charlis angel. Ja, Drew Barrymoore har gjort en resa genom branchens bakgator men kommit igen och det med bravur. Jag gillar henne för hennes humoristiska roller i Music and lyrics tillexempel eller varför inte den glömska Lucy Whitmore i 50 first dates. Eller som den inte allt för lyckosamma singletjejen Mary i Dumpa honom!

Bild lånad här

Han är hunkig (är det ens ett ord?), han är humoristisk, han är badboy och svärmorsdröm. Ja, det är helt enkelt Ryan Reynolds jag talar om naturligtvis. Jag gillar honom skarpt, Van the man är en klassiker här i trädkojan, och i Amityville Horror gör han en skrämmande bra rollprestation lika så i Buried. Fast jag kan inte välja bara en film med honom som jag tycker om för det finns ju så många som tex. Definitely maybe. Hursomhelst är han en skådespelare att räkna med.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

