Nu kan man ta del av mina tips.

Jag har gästbloggat hos Skrivguiden i veckan. Och för dig som följt bloggen ett tag kommer att känna igen inläggen då det är en repris av skrivtips serien jag bloggade om i höstas här i trädkojan.

Kolla in mina inlägg HÄR och HÄR

Välkommen till Skrivguiden

Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Och jag vill verkligen slå ett slag för den här bloggen till alla som gillar att skriva. Det finns nämligen mängder av intressanta saker att läsa om, ja alltså utöver mina fabulösa skrivtips. Jag har lagt till denna blogg på min bloglovin’ lista och jag tipsar dig att göra detsamma.

Ett stort tack till Johan som driver bloggen och som ville göra detta samarbete tillsammans med mig.

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

