Tips på boktitlar att skaffa på bokrean.

Nästa tisdag börjar bokrean, och redan nu kan man se vilka titlar som kommer att finnas på rean på bokus.com. Jag har valt ut 10 titlar som jag vill tipsa om.

Feel bad och må bra är en bok som jag är lite sugen på att läsa. En annan titel som lockar mig är Metallica biografin ett bokomslag med en bra baksidetext som frestat mig  är boken Besatt. Här kommer några böcker som jag lånat om och om igen på bibblan men som jag aldrig läst trots att jag lånat hem dem, en av dessa är Satungsverserna och en annan är Det händer nu.

Sedan vill jag tipsa om några titlar som jag har läst men som nu finns på rean.

Blod och choklad är en av dessa och HÄR kan du ta del av min recension av den boken. En annan bok som jag läst och som jag gillar skarpt är Mycket mer än så av Sarah Dessen och HÄR finns den recensionen. Beastly – ett odjur har jag också läst och HÄR kan du kika på vad jag tycker om den boken. Och slutligen kan du läsa min recension HÄR av boken Saker som aldrig händer.

Och slutligen vill jag slå ett slag för Navid Modiris bok 365 saker att göra som bygger på hans framgångsrika blogg med samma namn. Jag följde bloggen rigoröst när den startades och jag gjorde till och med flera av de saker som Navid tipsade om.

Självklart vill jag även slå ett slag för Sia och Kristoffer dock ingår ju inte den i årets bokrea men är trots detta ett bra kap!

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Den där boken om Metallica skulle var kul att läsa. Älskar musik så den skulle passa bra.

    Sv: Yohio kommer nog att vinna hela rasket tror jag med. Han är grym.

  2. Åh, 365 saker du kan göra-bloggen var fantastisk! Jag minns att jag skrev små uppmuntrande lappar och spred ut i kollektivtrafiken.

Tack för att du skriver en kommentar.

