Ris & Ros – v8 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris går till j@vla fuck!n9 urinvägsinfektion. Jag hatar att jag får sk!ten så j@vla lätt.

Veckans Ros

ஐ Veckans största ros går till faster E som varit barnvakt till Pyret som sovit borta för första gången i sitt liv. Det var välbehövlig egen tid med maken även om man somnade innan klockan åtta på kvällen. Ytterligare rosor vill jag ge till svärpäronen som ställde upp och skjutsade mig till city akuten tidigare i veckan pga ovanstående ris.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. De var så lite så 🙂 Bara roligt att ha honom här 😉 Gör jag gärna igen, om ja får 😛

Tack för att du skriver en kommentar.

