KT – februari 2013.

Så var det dags för februarimånads kommentarstopplista.

Jag passar även på att hälsa mina nyaste prenumeranter välkomna till bloggen och hoppas naturligtvis att ni kommer att tycka om det som skrivs samt att jag hoppas på att ni kommer vågar ge er tillkänna med några kommentarer under mars månad. Men nu drar jag igång listan.

1.  Madelein 8

2. Evelina 5

3. Elin och  Författardrömmar 3

4. Nettan  1

5. Sanna 1

6. Karin 1

7. Silverglitter  1

Denna månad har blir det bara en bubblare och denna är Stefan Falkelind.

Tack för alla fina kommentarer som kommit in under månaden ni är alla fantastiska i mina ögon!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. usch, jag har inte kommenterat. men nu är jag hemma och med igen så det kommer bli kommentarer från mig med

Tack för att du skriver en kommentar.

