Månadens filmstjärnor – Mars.

Reese Witherspoon Actress Reese Witherspoon arrives to the 78th Annual Academy Awards at the Kodak Theatre on March 5, 2006 in Hollywood, California.

Bild lånad här

Reese Witherspoon har vunnit Oscar för sin rolltolkning av June Carter i filmen Walk the line, hon har även spelat dum blondin alá Goldie Hawn stuket i Legally Blond men personligen gillar jag henne bäst i filmer som Just like heaven, En djävulsk romans, Little Nicky och Water for Elephants. Att hon dessutom har samma stjärntecken som mig är ju bara det ännu större plus.

Bild lånad October sky

Han är Batman med hela folket, han är pyskopaten Patrick Bateman men för mig kommer han alltid att vara Jack Kelly från filmen Newsies. Det var i den filmen som jag förälskade mig i den här skådespelaren, jag har sett just den filmen över 100 gånger tror jag kan varenda replik och sång, ja det är faktiskt en musikal och Unga Kvinnor där han spelar karaktären Laurie gick jag ensam och såg på bio 8 gånger. Ja, det är sant! Så det kanske inte är så himla underligt att jag valt ut just Christian Bale till månadens skådespelare för han är en mycket begåvad skådespelare.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

