Internationella kvinnodagen.

Idag är det den internationella kvinnodagen och jag tänkte att jag skulle skriva om något feministiskt och kvinnokampigt men jag kommer f@n inte på något. Så då tänkte jag att jag skulle skriva om någon betydelsefull kvinnlig förebild men även där gick jag bet, visst har jag kvinnliga förebilder men just idag lyckades jag helt enkelt inte formulera ihop något vettigt så därför får alla kvinnor, tjejer, tanter och annat lös drivande internetfolk nöja sig med Bif Nakeds hyllningslåt till sig själv. För det är ju det man ska göra idag, som kvinna, hylla sig själv.

Låten heter kort och gott I love myself today.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

