Varning! Varning!

Jag vill utfärda en varning! Jag i min iver att få matpengarna att räcka tänkte att vi skulle köpa en matgrädde till korvstroganoffen. Och i vår lokala butik så fanns det ett erbjudande att köpa, Milda cuisine 3 peppar för 4 kr så naturligtvis nappade ju jag. Och jag tänkte ju att gud så smart, då slipper man ju tillochmed krydda maten. Men ack vilken nit vi gick på. Korvstroganoffen som i vanliga fall brukar vara en favoriträtt blev helt våldsförd av 3 peppar grädden. Och på grund av detta så vill jag alltså varna för Milda cuisine 3 peppar grädde så vida man inte tycker att det är helt okej att bränna sönder läppar, gom och tunga.

Detta är definitivt ingen produkt vi kommer att köpa igen. Ursh och blä, hedan efter kommer vi att fortsätta krydda vår mat som vi brukar.


Bild lånad HÄR

Har du köpt någon sådan här nit produkt förut, dela gärna med dig genom att lämna en kommentar!

overandout

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Oj vad den så stark alltså

Tack för att du skriver en kommentar.

