Påskpyntat.

Idag var vi ute på en förmiddags promenad och hämtade in lite påskris som jag och Pyret sedan pyntade tillsammans i köket. Tyvärr hittade jag inte alla små hängande påskägg men, men det blev fint i alla fall.

PÅSKRIS2013

Nu är det bara att vänta in själva påskhelgen för godisfyllnad i påskäggen.

Har ni smarta och nyttigare tips på påskäggsfyllning till en 1 åring får ni mer än gärna lämna en kommentar med några tips. Hittills har jag nämligen bara kommit på att vi kan lägga i en kläm frukt moj alá Min frukt.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Russin borde man väl kunna lägga i 😉

  2. Sött påskris! Själv har jag inte hunnit påskpyntat än, men än finns ju tid. =)

    SV: Tackar! ❤

    Kram
    Sanna

Tack för att du skriver en kommentar.

