Våffeldagen 2013.

Idag har jag verkligen haft flyt, varje gång jag kommit till ett övergångsställe har jag haft gröngubbe och när vi glider in på ett ställe och inser att det är 6 minuter kvar tills alla ska ta lunch och vi i så fall skulle få vänta i över 1 ½ timma innan de öppnar igen, så när vi tänker att ja, ja då går vi och utför ett annat ärende under tiden och kommer sedan tillbaka så plingar mojifräsen med numera och det blir vår tur, alldeles på målsnöret då känns det fint! Sedan fixade vi det andra ärendet som var att gå förbi barnomsorgssupportet och ställa några frågor och får ett helt underbart bemötande då känner man sig verkligen lycklig. Fika och skoj på farmors jobb en stund och sedan en härlig promenad genom stadskyrkogården i vårsolen då kan inte ens läckande skor förstöra stämningen. Till sist när vi kommer hem och jag inser att vi inte har någon grädde till middagen så drar jag utan betänkligheter till ICA själv för att handla, ja det kanske inte låter så märkvärdigt men om man då tänker på att jag inte har kunnat gå till en stor matbutik själv och handla sedan 2009 på grund av min panikångest då är det en BIG DEAL!  Och allt avslutas med mumsiga våfflor.

20130325182612

Man kan lugnt påstå att jag har haft The Secret på min sida idag!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

