Månadens filmstjärnor – April.

Bild lånad här

Jessica Alba fick jag för första gången nys om via en tvserie som heter Dark Angel, dock är det bara första säsongen som är något av värde men hursomhelst. Efter den serien så lade jag märke till allt annat denna skådespelerska gjort och gör i dagsläget. Jag gillar speciellt en film som heter Good luck Chuck där hon spelar en humoristiskt pignvinforskare som är en av de klumpigaste karaktärer jag någonsin sett på film. Hon är dessutom med i Valentine’s day , Idle hands, The eye och många fler filmer. Jag gillar att hon både kan spela tuff, romantisk och humoristisk, det känns som att det är en välrundad skådespelare när man klarar av allt det.

Bild lånad av Gossipteen.com

Hysterin kring denna manliga skådepelare härstammar från hans roll som glittrig vampyr och visst filmerna är väl okej, men Robert Pattinsson är faktiskt mycket mer än en tonårskåtvampyrmedsamveteskvaldelux. Han kan faktiskt agera. Jag gillar honom i filmen Water for Elephans och i filmen Remember Me spelar han också bra. Dessutom är han en bra musiker så det är pågrund av detta som han får vara med som månadens filmstjärna.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

