Årets första glass.

Idag har vårsolen gassat sina strålar över Uppsala och då kändes det ju perfekt att prova på en glassnyhet nämligen Daim Strawberry Dream.

daim_strawberry_dream

Bild lånad från GB.se

Och vad ska jag ge för betyg då? Den var väl okej, men tyvärr som vilken jordgubbsglass som helst med lite Daim pluttar i. Lite syntetisk jordgubbssmak om jag ska vara ärlig så den var  inte direkt något att hurra över, för då gillar jag päron Daim struten mer om jag ska vara helt uppriktig. Så den känns inte alls prisvärd då den inte levde upp till mina förväntningar. Så testa den på egen risk är väl mitt betyg.

Vilken glass gillar du bäst?

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Älskade daim med päron så jag måste väl testa den här också🙂

  2. Daim med päron var god. Kommer nog prova den här också.

Tack för att du skriver en kommentar.

