Ris & Ros – v14 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris ger jag till mig själv eftersom jag inte hunnit få ihop något vlogginlägg den här veckan heller. Sedan vill jag ge ett stor okokt ris till översittare och människor som stjäl ens energi och endast spyr ur sig en massa negativa vibbar.

Veckans Ros

ஐ Veckans ros bukett vill jag ge till min underbara make som vekligen visat att han är en god medmänniska den här helgen när han gjort en stor tjänst till samhället.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Nyfiken på vad din make har gjort?🙂

  2. Evelina: Utan att gå in på för många detaljer kan jag ju säga att han rapporterade ett pågående brott.

Tack för att du skriver en kommentar.

