Chi Cheng har lämnat ett hål i mitt hjärta.

Deftones basisten Chi Cheng dog efter ett hjärtstopp under lördagen. Han råkade under 2008 ut för en allvarlig bilolycka som gjorde att han hamnade i ett komaliknande tillstånd. Nu har basisten lämnat jordalivet efter en lång och mödosam kamp 42 år gammal, efter sig lämnar han sonen Gabriel och sin familj samt tusentals fans som följt hans liv på hemsidan OneloveforChi.

Det är med ett tungt hjärta jag skriver detta då, Chi var min favorit musiker och jag har dessutom en tatuering i min nacke tillägnad denna fantastiska person.

Jag hoppas att du äntligen fått frid.

chicheng-rip

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Mycket tråkigt

Tack för att du skriver en kommentar.

