Ris & Ros – v15 2013.

Veckans Ris

ஐ Den här veckan känner jag faktiskt inte att jag kan dela ut något ris för jag har haft en fantastisk vecka.

Veckans Ros

ஐ Veckans ros vill jag främst ge till Försäkringskassan, hör och häpna men eftersom de har hållit vad de lovat så förtjänar de lite uppskattning. Vill även ge en ros till min fantastiska chef för det bra och informativa medarbetarsamtalet som jag hade i veckan. Maken förtjänar även han en ros för allt roligt han har hittat på med mig och Pyret, jag älskar nämligen utflykter. Och jag vill dessutom ge en ros till Evelina som startade min vecka med roliga nyheter.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

