Hipp hipp hurra idag är det min födelsedag!

Den här veckan har ju minst sagt varit fylld av sjuklighet. Men den avslutas med choklad, glass och hemmamys för idag är det min födelsedag. Egentligen skulle jag och maken ha barnvakt åt Pyret för att vi skulle äta gott på stan och gå och se på Varma Kroppar som har biopremiär idag. Men vi har ju fått ändra de planerna en aning. Men det är tur i oturen, för det är nämligen så här att för en tid sedan var jag med i en tävling via Månpocket på Facebook, där de tävlade ut biobiljetter till just Varma Kroppar. Och idag när jag kollade mailen så hade de skickat ett mail där det stod att jag, JAG! vann tävlingen och att biljetterna kommer inom kort.

Utöver denna underbara och oväntade vinst så har jag fått lite andra paket av maken och Pyret. Jag har nämligen fått två dvdfilmer som jag väldigt gärna vill se (kommer recensioner senare), ett par lila sneakers och orangea skosnören som jag tänkte byta till samt Nick & Norah’s infinite playlist på pocket. Av svärmor och extra svärfar fick jag en jättesöt blomma.

födelsedag2013

Jag vill passa på att tacka för alla jättefina grattis hälsningar jag fått via Facebook, telefon och kort. Tack och åter igen tack!

Nu ska jag spendera kvällen i soffan och mumsa gottis och se på film å gosa med Ataris.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

Tack för att du skriver en kommentar.

