Friends with benefits.

I födelsedagspresent fick jag filmen Friends with benefits. Detta är en söt rom-com som jag verkligen rekommenderar. Mila Kunis och Justin Timberlake som förövrigt faktiskt överraskade mig genom att vara en bra leading romantik kille och jag skulle definitivt inte ha något emot att se honom i mer filmer fram över. Spelar det udda paret som mot sitt bättre omdöme tror sig kunna inleda en relation som KK’s. Och för alla oss som varit inne i  dejting svängen vet att det är ett dödsdömt företag att tro sig kunna ha en KK relation helt utan mer känslor.

Hur som haver så funkar den här filmen ypperligt och den är både rolig och sentimental fast på ett bra sätt. Dessutom känns den fräsch på ett bra sätt då den binder in flash mobs och andra nutida saker (hela den här mobilpickande generationen). Och Woody Harrelson gör en fantastisk rolltolkning som Tommy.

Jag är så glad över att jag har fått denna film till vår dvdhylla. Har du inte sett den här filmen ännu, gör det.

Bild lånad från cdon.com

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Å lyckos dig🙂
    Den måste vi få låna av er sen?😉

  2. Elin: Det kan vi nog ordna. Pyret kanske kan ta med sig den till nästa helg.

  3. Ja men de låter väl som en bra ide =)
    Jag tänkte om han kanske kan komma mellan lördag och söndag, ska gå på stan med lite folk på lördag dag å då kanske vi kan mötas upp där nere?😉

  4. Elin: Vi ringer dig.

  5. Den vill jag se🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

