Ris & Ros – v16 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris går naturligtvis till förkylning och magsjuka. Fy tusan vilken vecka vi har haft. Men jag kan dock rapportera att i skrivandes stund så är Pyret frisk men maken är fortfarande illa däran, jag ska tillbaka till jobbet imorgon, såatt,attatt som min farmor brukar säga.

Veckans Ros

ஐ Ger jag till svärmor och extra svärfar som ställt upp med skjutsande och handlande. Jag vill även visa min tacksamhet till alla sötingar som grattade mig på min födelsedag.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

