Iron Man 3.

När vi hade vår dejt kväll förra helgen så kollade vi ju på två biofilmer. En av dessa var Iron Man 3 i 3D. Jag är inte superförtjust i 3D film då jag inte förstår charmen med det eftersom jag vill att 3D ska hoppa ut ur skärmen och inte bara ge ett djup. Hursomhelst så kollande vi på filmen i just detta format.

Historiemässigt är denna film bra mycket bättre än andra filmen . Jag gillar karaktären Tony Stark och jag gillar Iron Man som superhjälte. En sak som var bra med den här rullen var att man har inkluderat The Avengers filmen och låtit det som skedde i den lämna tydliga spår på karaktären.

Effekterna var bra som vanligt, lite många ”dräkt byten” för min smak. En annan sak med den här filmen är att den inte är regisserad av  Jon Favreau som har stått bakom de två första filmerna utan av Shane Black.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Den vill jag se 🙂

  2. Den skall jag också se.. 🙂

    SV: Tack tjejen! 🙂

    Hoppas att ni får en fortsatt fin helg! ❤
    Kram
    Sanna

Tack för att du skriver en kommentar.

