Kakel spektakel.

Vi har ett ganska tråkigt hyreslägenhets kök. Men med lite kakeldekorationer för 9 kr st från IKEA så har jag nu piffat upp köket en aning.

Fixade även en ny kryddbricka med flamingos på. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet, det känns lite livligare. Jag gillar när man kan göra enkla och billiga förändringar i hemmet.

Nu har jag bara några fler inredningsprojekt att fixa till innan jag är nöjd.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Wow den kakeldekoren gillade jag verkligen..hmm får fundera på hur jag skall ta mig till ikea.. 😉

  2. Älskade glass dekalerna! Kanske nåt för köket…

  3. Bumpi: Ja, de var de som lockade mig också.

Tack för att du skriver en kommentar.

