Det är bara att ansöka igen.

För ett tag sedan skrev jag att jag skickat in arbetsprover osv till kommunens kulturarbetarstipendium. Idag droppade det in ett brev från just kommunen. I detta stod det vilka som blivit tilldelade årets stipendium. Och jag tänker lite som så att om man inte ansöker kan man inte heller få avslag även om jag hade hoppats på att bli tilldelad det stipendiet som var på 25000 kr så var det helt enkelt inte min tur i år. Jag passar på att gratulera alla kreativa människor som fick detta erkännande.

Stipendium

Det går hursomhelst att söka stipendiet till nästa år redan från och med november i år, så det är väl bara att söka igen. Hälften vågat, hälften vunnet som det heter.

overandout

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

