Jag vill bara att du gillar mig av Ingrid Olsson.

Idén till den här boken liknar en annan bok som jag läst nämligen Majas morsas kompis sambo och andra noveller. Och visst det är en bra tänkt idé till en bok om den genomförs bra, vilket tyvärr är en svaghet för den här boken av Ingrid Olsson. Jag tycker att det känns ouppklarat och oavslutat vilket är tråkigt för det fanns ju potential i historien.

Jag vill bara att du gillar mig (pocket)

Bilden lånad från Bokus.com

Trots detta får boken tre stjärnor av mig. Men detta bara för att det fanns potential till en början men som sedan rann ut i sanden. Det har tagit mig över en månad att traggla mig genom de 179 sidorna som denna bok innehåller och det är skamligt med tanke på att jag börjat läsa väldigt mycket. Så jag rekommenderar Jag vill bara att du gillar mig på egen risk för jag gillade tyvärr inte det här särskilt mycket.

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

