Fototriss – grönt.

Den här veckan i fototrissen är temat färgen grönt och det tyckte jag var ett roligt tema att haka på så jag har knåpat ihop ett litet bidrag den här veckan. Och jag är riktigt nöjd med mina bilder faktiskt.

Första bilden är tagen på en av våra tomatplantor som vi har på balkongen. Och när vi lagade mat lade jag märke till vår gröna stekspade och slutligen så har vi en grön vaxduk på vårt gröna bord, Pyret använder oftast gröna nappar för att de är könsneutrala och sedan råkade bara svärfars kaffemugg stå kvar på bordet efter fikat och jag tyckte det var en så härlig och vardaglig bild att ha med i veckans triss. Fler bidrag hittar du som vanligt HÄR.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

18 kommentarer

  1. Fint sammansatt triss🙂

  2. Tack för kommentaren! Läckra bilder du visar upp i din triss🙂 Mittenbilden blir min favorit!

  3. Sköna gröna saker du omger dig med!

  4. Fint grönt trissat med härliga bilder!
    Gillar den sista bilden skarpt🙂
    Ha en fin söndag!

  5. Härliga gröna bilder, fint tolkat! Den första känns nästan doften ända hit!

    Ha en skön söndag!

  6. Mycket grönt hemma hos dig! Gillar sista bilden mest! Så härligt vardaglig som du själv skriver…

  7. Härligt grön triss hämtad från vardagslivet! Häftig stekspade du har!

  8. Fina bilder från vardagen!

  9. Vilken härligt skiftande triss.

  10. Fina gröna bilder. Kaffemuggen gillar jag…jättefin!

  11. Vilken härlig triss!!!

  12. Härligt grön triss!

  13. Fin triss

  14. Fin variation du bjuder på.

  15. Här var det grönt! Härlig triss =)

  16. Fina bilder, och en sådan söt kaffekopp🙂

  17. Snygga gröna nyanser i din triss.

  18. Tack för ditt besök!
    Kul triss! Jag gillar den nedersta bilden bäst…

Tack för att du skriver en kommentar.

