Ris & Ros – v19 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris vill jag kasta i ansiktet på installatörerna av fibernätet som de satte in i onsdags i vår trädkoja. De sparkade nämligen ut maken och barnet ur lägenheten under hela dagen. Så de fick gå runt och ströva i bostadsområdet från kl 08:00 till när jag beslutade att enough is enough och gick hem vid strax innan 15.00. Och var så lugn maken gick förbi distriktskontoret för vår hyresvärd och klagade.

Veckans Ros

ஐ Veckans ros vill jag ge till mina två nyaste prenumeranter, den ena har lagt till mig på sin bloglovin’ lista och den andra Tomtan har lagt till mig som e-mail prenumeration. Enormt stort tack för dessa två nya läsare.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. MAn tackar och bockar😀

Tack för att du skriver en kommentar.

