Stora bokbytar dagen, is coming up.

Byt böcker 16 maj 2013

Bild lånad Här

Den 16 maj är det officiellt stora bokbytar dagen. Lite enkelt kan man förklara evenemanget så här Stora bokbytardagen 16 maj! Ta med en bok och gå hem med en annan – En idé som går ut på att vi byter böcker med varandra ute på stan eller på jobbet. Och det tycker ju jag är superkul eftersom jag älskar böcker!

Nu ska jag bara gå genom min egen bokhylla och se vilka böcker som kan få nya hem.

overandout

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Den hade jag missat totalt. Bra att jag fick veta det. Nu ska kolla in min bokhylla och se om jag har några böcker att byta ut…

  2. Läste att det skulle bli bokbytar dag i en bokhandel i min stad också.
    Bra initiativ

    Ha en fin vecka. // Lissen

  3. Jättebra idé! Måste kolla om biblan kör den iår, för böcker ska läsas av många!!!!

  4. Tomtan: Det håller jag med om! 👍

  5. Tack för titten hos mig.
    Bra grej det här med bokbytardag!
    Anna

Tack för att du skriver en kommentar.

