Fototriss : Ätbart.

Satt och funderade på om jag hade några mat relaterade bilder i mitt fotoarkiv och visst fanns det, men i all ärlighets namn är det min make som har fotat alla tre bilderna med sin mobiltelefon. Men jag tänkte att jag lånar dem till veckans fototriss bara för att jag vill delta i detta tema.

fototrissätbart

Så eftersom jag bekände detta så tycker jag att ni ska besöka alla andra som faktiskt har tagit sina egna bilder till veckans fototriss HÄR.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

15 kommentarer

  1. Glöm inte att det svåra med mat är inte att fota den utan att laga den, fin triss.

  2. Tänk vad färg gör mat aptitretligt eller inte! Fint tolkat trots att det inte är dina bilder!

    Ha en skön söndag!

  3. 🙂
    Själv har jag hur mycket som helst eftersom jag är en sån som fotar precis allt😛

  4. Ost och kex, gott. Vad heter frukten bredvid? Jag har glömt!

  5. Matfarbron: Frukten intill är fikon.😀

  6. Det är roligt men svårt att fota mat! Tur att du kunde låna bilder till trissen!

  7. Lite känsla av vardag, i alla fall på första bilden. Tycker du hittade bra bilder på temat, ätbart absolut🙂

  8. Haha.. ser gott ut oavsett vem som fotat!

  9. Monica o Jacob

     /  söndag, maj 19th, 2013

    Mumsiga bilder, färska fikon med kex o ost är så gott;-)
    Ha en bra dag
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2013/05/19/9853489-fototriss/

  10. Läcker triss med många godsaker🙂.

  11. Hälsa maken att de där drinkarna såg spännande ut😉

  12. Jodå, det blev ju en klart ätbar triss.

  13. Gott och ätbart🙂.

  14. Första fotot får en klart oväntad charmhjälp av nappflaskan!

  15. Ser gott ut =)

Tack för att du skriver en kommentar.

