Ris & Ros – v20 2013.

Veckans Ris

ஐ Veckans ris ger jag till de som fimpar sina ciggaretter i sandlådan alternativt på lekplatser. Jag lovade mig själv att inte bli en gnällig X rökare men f@n vad illa det ser ut när föräldrar sitter och röker i lekparken.

Veckans Ros

ஐ Veckans rosor vill jag dela ut till barn-och ungdomsbibliotekarien på vårt lokala bibliotek som äntligen ställt ut min bok, så att den kan bli utlånad. Mäkta stolt är jag över detta faktum. Dessutom vill jag ge en ros till anmajaolussekatt  som börjat följa min blogg. Tack och välkommen hit! Sänder även en ros till en vän som går in i en ny fas i livet, du är stark tvivla aldrig på det.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. HAr du skrivit en bok!!!!! Häftigt!

  2. Du har ju skrivit flera…. ser jag nu!!!!! Ännu Häftigare!!!!

  3. Tomtan: Tack så mycket. Ja hittills har det blivit tre ungdomsböcker och en läsdagbok (fylla i själv bok). Men det är bara Sia och Kristoffer som har fått lite bredare spridning.

Tack för att du skriver en kommentar.

