Vardagslyx.

Idag har jag verkligen lyxat till vardagen. Jag började dagen med en timmes sovmorgon och för mig som vanligtvis kliver upp 05:15 på veckorna är en timme oerhört lyxigt. Orsaken till denna sovmorgon berodde på att jag har gått en kurs genom jobbet idag. Det var intressant men lite dravligt i mellanåt. Efter detta gick vi till bibblan och sedan handlade vi hem mat och lite andra förnödenheter som blöjor osv

Så idag har vi ätit en lyxig mozzarella sallad med parmaskinka och avokado. Avokadon är veckans vara på vårt lokala Willys så det var ju lite förmånligt att använda sig av dem. Körsbärstomaterna var också veckans vara men eftersom maken inte gillar tomater så fick vi ha dem i en skål på sidan om, jag och Pyret mumsade dock i oss allihopa.

Nu är det dock strax slut på denna lyxiga måndag och dags för mig att krypa till kojs eftersom imorgon är det upp 05:15 igen, men på onsdag blir det en till kursdag.

Hur lyxar du till din vardag?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Att äta gott är alltid lyxigt =)

Tack för att du skriver en kommentar.

