Some kind of wonderful.

Vi har äntligen fått tag på filmen Some kind of wonderful från 1987. Och det är något enkelt över John Hughes berättarteknik som gör att man blir berörd. Visst är skådespelarinsatserna av Mary Stuart Masterson, Eric Stoltz och Lea Thompson minnesvärda och utgör stommen för hela historien. Jag gillar detta och det blir lite av en nostalgitripp för mig då jag såg den här filmen när jag var yngre. Men den håller fortfarande måttet om du frågar mig.

Vilken John Hughes film tycker du bäst om?

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

