Ris & Ros – v21 2013.

Veckans Ris

ஐ Riset den här gången går till en kvinna som har en kvinnosyn från 50-talet och menade att man endast kan fråga en kvinna om hon har barn och inte en man eftersom kvinnor är de ENDA som vabbar enligt henne sedan hade hon andra konstiga åsikter också. Och till en annan person som inte respekterar min föräldraroll, jag blir så less.

Veckans Ros

ஐ Veckans rosor ger jag till en intressant arbetsvecka med både kurs och vanliga arbetssysslor. Till makens extrasyster  som utbildar sig inom fotvård vilket betyder att jag har fått fotmassage i helgen, mycket uppskattat kan jag säga. Massor av rosor ger jag till maken och Pyret som har uppvaktat mig hela helgen med morsdagsmys.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

