Det blir lättare att hitta nu.

Jag hittade en bloggare vid namn Sofies bokblogg, och hon har så fiffigt fixat ihop en lista med alla de recensioner som hon har i sin blogg så att man enkelt kan hitta dem. Detta inspirerade mig att göra en egen lista, så i typ tre dagar (där av bristen på inlägg) har jag hållit på att lägga in alla bok och film recensioner jag har i bloggen. Och ja, det är väldigt många vid det här laget eftersom jag ändå bloggat sedan 2007. Men nu finns den en egen sida (längst upp) som heter MINA RESENCIONER  

Bok recensionerna är indelade efter författarens efternamn och film recensionerna är efter titlarna. Detta har jag gjort för att det enkelt ska gå att hitta för dig som besöker trädkojan och dels för egen del då jag ofta länkar tillbaka till vissa av dessa. Jag hoppas att detta kommer att bli ett bra inslag på bloggen.

Naturligtvis kan man ju fortfarande gå in och leta efter dem via Film och Tv kategorin och Ur min bokhylla.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

