Jag har en bekännelse.

Jag måste bekänna en sak för dig, jag har ett begär, en åtrå, ett beroende. Jag kan inte hjälpa det men jag bara älskar dem. Kan liksom inte få nog av dem. Nu kanske du undrar vad det är jag dillar om, det är nämligen så att jag hamstrar på mig haklappar till Pyret. Ja det är alldeles sant. Här hemma har vi för närvarande åtta haklappar. Och då har jag ändå gett bort haklappar till både Pyrets farfar (som har två), farmor och faster.

Men jag menar hur kan man säga nej när det finns så många färgglada och söta hakisar som hänger där och bara ropar på mig. Och som synes hade vi vid fototillfället bara en dubblett (nu mer bor den ena hos farfar). Jag har nog egentligen ingen favorit även om jag tycker om den lila himla mycket och den gula åsså den mörkrosa och den ljusrosa och den med ugglorna och den med rockbandet. Jag tycker de är helt fantastiska.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

