Makens youtubekanal.

Jag kom på att jag inte har berättat om min makes coola youtubekanal som han har, där han snackar om hans (vår) filmsamling. Och eftersom han har tittare från hela världen så talar han naturligtvis på engelska. Det gäller ju att nå ut. Jag tycker i alla fall att det är himla roligt, då det går riktigt bra för kanalen och han har fått många prenumeranter på kort tid. Så har du ett youtubekonto så tycker jag definitivt att du ska börja prenumerera. Och även om du inte har det kan du ju följa kanalen eller varför inte gå in och gilla hans facebooksida.

Här är ett lite smakprov på av han erbjuder på sin kanal.

 

overandout

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Underbara du.

  2. Shoot, so that’s that one suepsops.

Tack för att du skriver en kommentar.

