Fast Five.

Jag har kollat på filmen Fast Five. Och jag måste säga att jag blev glatt överraskad över hur mycket bättre den här uppföljaren är än alla de tidigare. Jag gillar de actionfyllda scenerna. Helt klart en film som jag är glad att vi har införskaffat till samlingen. Filmen avger även en härlig sommarkänsla vilket troligen beror på att den ska föreställa sig att utspelas i Rio de Janeiro. Dessutom gillar jag Dwayne Johnsons karaktär och samspelet mellan honom och Vin Diesel.

Bild lånad från CDON.COM

Nu ser jag till och med fram emot att se Fast and Furious 6

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Fast and furious 5 har varit min favorit av de här filmerna. Nu när jag sett 6:an om också är väldigt bra tror jag att den är min favorit.

Tack för att du skriver en kommentar.

