Krångel med bloggen.

WordPress håller på att uppdatera sin design och detta har medfört att alla youtubeklipp som jag lagt in i bloggen har mongat sig. Jag ber naturligtvis om ursäkt för detta men hoppas att du har överseende tills dess att wordpress är klara med sitt design uppdateringsarbete. Jag kan inte heller lägga in några bilder vilket suger.

Jag vill dessutom passa på att berätta hur lycklig jag är att det är hela 50 personer som prenumererar på just min blogg på olika sätt. Ge er gärna till känna med en kommentar eller sjuttio så att jag får lära känna dig som följer bloggen.

overandout

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Här är jag 😀 Hoppas du får en trevlig Midsommar. Själv tar jag en vecka semester nu!

Tack för att du skriver en kommentar.

