Sista meningen är skriven.

Äntligen! Äntligen! Har sista meningen fallit på plats i den tredje delen av min fantasyserie Blossom Falls. (första och andra delen finns att köpa via länkar i menyraden) Denna skrivprocess har tagit lång tid, det kom ju ett par böcker i mellan samt två påbörjade nya fristående böcker men för ca två veckor sedan började jag åter knappa på manuset till Blossom Falls 3 (fortfarande bara arbetstiteln) och nu har jag skrivit klart den. Det känns märkligt men jag är ju långt ifrån klar med serien, det kommer ju bli två böcker till. I alla fall är det planen.

Bild lånad här

Men del tre är nu avslutad, nya planteringar i storyn är sådda och en redig cliffhanger kan jag bjuda på. Mer än så säger jag inte. Nu tar min korrekturläsande make över och jag hoppas att han jobbar snabbt men ja… det är ju en annan femma. Så kära läsare av mina böcker ni får allt ha tålamod ett bra tag till men bollen är i rullning så att säga.

Detta skrivslut firas med Doktor Schiwagoglass.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

