Saker man gör som författare…

… när man är make och barnledig över natten eftersom de är ute på landet hos Pyrets farmor, är helt enkelt att påbörja ett nytt bokmanus. Ja, jag vet det kanske är lite ambisöst av mig men jag tänker att detta tillfälle är för bra för att inte utnyttjas till max. Så med en Subwaymacka, en stor flaska cola och lite annat gott så ska jag sitta framför datorn. Fast lite surt är det ändå att jag trots denna barn och makes fria natt inte får sovmorgon för larmet går hursomhelst klockan 05:15 i morgon.

Bilden lånad från min FörfattarFacebook.

Annat skoj som jag också ägnar mig åt mellan skrivandet är att gosa med Ataris, delta i diskussioner om Författarförbundets varande eller icke varande. Samt att jag hoppade på den gratis skrivkurs som hålls av författarcoachen Ann Ljungberg.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

