En uppdatering.

Sorry för den dåliga uppdateringen här på bloggen den senaste veckan men det har skett massor av saker i mitt liv. En av dessa är att vi skaffat en ny dator och det har tagit mig några dagar att förstå mig på det nya flytande windows, hittills är jag inte imponerad. Däremot är jag imponerad av hur tyst det låter när jag knappar på tangenterna så nu behöver inte maken bli avundsjuk för att jag skriver fortare än honom. En annan sak är att jag har fått nya arbetsuppgifter och en massa sådant på mitt vardagskneg. Jag är sjukt tacksam för att jag har en sådan fantastisk arbetsgivare som gett mig chansen att visa fram fötterna så att säga. Förutom det så har maken och Pyret som sagt varit bortresta ett par dagar i veckan vilket gjorde att jag maxade med skrivtid. Så det har verkligen varit fullt upp och tyvärr har bloggen blivit lite försummad på grund av allt detta.

Bild lånad från nätet

Och nej det är inte en acer dator vi skaffat utan en Packard bell.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Ibland kommer livet och gör sig påmint😀

Tack för att du skriver en kommentar.

